Un nou trend: Marketingul bazat pe nostalgie

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Generatia mileniala (cei nascuti intre 1980 si 2000) ii cuprinde pe cei mai influenti consumatori ai prezentului si tocmai de aceea, este foarte importanta strategia de marketing pe care o alegi pentru a-ti face cunoscut brandul in fata lor.

Conform revistei Forbes, anul acesta s-a stabilit un nou trend in materie de marketing: folosirea nostalgiei. Strategiile de marketing care se folosesc de emotii s-au dovedit a fi foarte eficiente si tocmai de aceea, readucerea unor elemente din trecut in prezent poate fi o strategie de succes pentru cei care au copilarit in anii 80 sau 90.

nostalgie

Forbes noteaza ca este esential este ca implementarea marketing-ul bazat pe nostalgie sa aiba radacini puternice in prezent si sa fie adaptat contextului modern in care traim.

Aceasta strategie ar putea functiona si in marketingul din domeniul constructiilor, insa cu riscuri destul de mari. In cazul acesta, poate e mai bine sa mergi la sigur si sa iti consolidezi brandul prin ARHISPEC, cea mai mare biblioteca virtuala cu specificatii de produse pentru constructii. Cei peste 1300 de arhitecti inscrisi pe platforma vor gasi toate informatiile tehnice de care au nevoie pentru a specifica produse in proiectele lor.

Credeai ca cea mai mare baza de date cu santiere este scumpa? Vezi cu ochii tai


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS