Strategii de marketing digital pentru hoteluri

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Marketingul digital s-a transformat în una dintre cele mai importante strategii ale hotelurilor. Având o strategie solidă de marketing digital, puteți să ieșiți în evidență în fața concurenței, încurajând clienții să ia în considerare destinația dumneavoastră și, în cele din urmă, să-i convingă să rezerve o ședere la hotel. Următoarele strategii de marketing digital sunt cheia suceesului business-ului tău:
1. Folosiți site-ul
Mulți manageri de hoteluri vor să folosească site-ul propriu pentru a obține mai multe rezervări directe, deoarece acest lucru le permite să evite plata comisioanelor către agențiile de turism online. Dacă prestigiul business-ului este scăzut, ar fi o idee mai bună să folosiți site-ul dumneavoastră ca principal instrument pentru a îmbunătăți acest lucru. Ar trebui să direcționați o serie de cuvinte cheie, pentru a capta atenția utilizatorilor în toate etapele de rezervare a clienților. De asemenea, ar trebui să traduceți site-ul dumneavoastră în limbile native ale piețelor țintă sau să luați în considerare și localizarea SEO.

2. Reclamă
Reclamele pe motoarele Metasearch (Google Hotel Ads, TripAdvisor și Trivago) – îți vor îmbunătăți vizibilitatea și valoarea serviciilor. Derulați campanii de anunțuri dedicate pe Google și Facebook. Anunțurile pe Facebook sunt cel mai ieftin mod de a atrage mai mulți clienti. Astfel, puteți obține mai ușor mai multe rezervări prin intermediul platformei rămânând în bugetul prestabilit.

3. Email
Cu ajutorul e-mail marketing-ului, veți putea să vă conectați cu oaspeții, trimițându-le e-mailuri înainte de sosire și le puteți oferi îndrumări cu privire la selectarea celor mai bune facilități în funcție de bugetul lor. Și vă ajută să rămâneți în contact după ce părăsesc hotelul sau pentru a confirma rezervarile lor în hotel.

4. Influenceri
A te folosi de influenceri este un instrument pe care un hotel îl poate utiliza atunci când dorește să atragă un public imens. Hotelurile contactează un influencer care are puterea de a afecta deciziile de cumpărare ale altora. Este o opțiune ușoară pentru hoteluri, deoarece influencerii are o bună reputație pentru cunoștințele și expertiza lor pe un anumit subiect. Influencerii vă pot ajuta publicând despre hotelul dvs. pe canalele de socializare preferate și vă pot recomanda serviciile.

5. Social media
Social media este o modalitate excelentă de a lua legătura cu călătorii. Permite hotelurilor să se conecteze cu călătorii de la stadiul de cercetare până la stadiul de rezervare. Asigurați-vă că conținutul dumneavoastră de social media este atractiv din punct de vedere vizual și util. Nu uitați să fiți consistenți în postarea de conținut și să vă încurajați oaspeții să dea share pe rețelele de socializare.

6. Conținutul video
Conținutul video este un instrument excelent pe care îl puteți utiliza pe toate platformele. Puteți utiliza videoclipuri pe site-ul dvs. web, pe blog, pe social media și chiar în reclame. Să aveți propriul canal pe Youtube poate fi, de asemenea, o mișcare tactică bună pentru a vă prezenta hotelul.

Astăzi, oaspeții nu doresc să facă compromisuri privind calitatea ofertelor de la hotelieri, atât din punct de vedere al serviciilor, cât și al ușurinței accesibilității. Din această cauză fiecare hotel în parte are nevoie de anumite tactici de marketing pentru a-și dezvolta business-ul și a face fată schimbărilor din societate.

Autor: Ana Maria Craciun



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS