Statistici despre echipele de vanzari din Romania

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

– 68% din agentii de vanzari considera ca nu fac suficienta prospectare din lipsa de timp,

– 90% din agentii de vanzari considera ca munca administrativa le ocupa timp care poate fi folosit util la atinegrea targetului de vanzari,

– 57% din agentii de vanzare considera ca pot fi mai eficienti si mai productivi daca si-ar planifica mai bine activitatea,

– 75% dintre respondenti considera telefoanele inutile si intreruperile cauzate de colegi drept cei mai mari hoti de timp,

– 65% dintre respondenti recunosc ca nu au o strategie concreta de atingere a targetului de vanzari,

– Lipsa de timp afecteaza cel mai puternic: Prospectarea, Vizitele la Clienti, Oferirea unor solotii si oferte cat mai rapid,

– 70% din Managerii de vanzari considera ca, la nivel individual, Agentii de vanzari nu fac diferenta intre Planificare si Prioritizare,

– 56% din agentii de vanzari nu isi propun sa isi alinieze obiectivele individuale la cele organizationale.

Sursa. si poza preluata de pe www.freedigitalphotos.net

Daca ai norocul sa vinzi celor care acum construiesc, poti sa iti ajuti colegii de la vanzari cu externalizarea prospectarii. Incearca www.santiereonline.ro



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS