
Firmele de constructii devin tot mai agresive in cautarea de noi clienti
Daca lucrezi in piata constructiilor e important sa sti ca mai mult de jumatate din concurenta ta intentioneaza sa fie mai agresiva si sa castige mai multe contracte si cota de piata in noul an.
Conform unei analize de piata realizata de IBC Focus in luna decembrie 2018, la care au raspuns peste 140 de directori, am aflat ca mai mult de jumatate din firmele de constructii vor creste bugetele de marketing in acest an. (acceseaza GRATUIT Analiza TOP 100 constructori din Romania participand la aceasta analiza: link
Dar ce obiective doresc aceste firme sa atinga? Iata TOP 3 obiective de afaceri pe 2019 ale firmelor respondente:
- Castigarea de noi clienti
- Cresterea vanzarilor
- Cresterea brand-ului de firma
Restul obiectivelor sunt prezentate in graficul de mai jos.
Doriti sa cresteti vanzarile la santiere sau doriti metode eficiente de promovare si marketing in piata constructiilor? Consultati oferta noastra de marketing in constructii completand acest chestionar: link
Vrei baze de date cu cei mai activi constructori, arhitecti si proiectanti? | Fa un test gratuit aici |