Cum realizezi studii de caz pentru piata constructiilor?

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Studiile de caz se numara printre cele mai eficiente instrumente de marketing folosite pe piata constructiilor. Un studiu de caz reprezinta o poveste reala despre o situatie pe care ai abordat-o, cum ai abordat-o si ce rezultate i-a adus clientului tau. Acesta dovedeste ca ai reusit sa-i oferi clientului tau o SOLUTIE.

Prin studiile de caz pe care le oferi, clientii se vor convinge de performanta produselor tale. Realizeaza studii de caz in care sa arati care era problema clientului si cum produsul tau a reprezentat cea mai buna solutie. Acestea sunt si mai eficiente daca incluzi si testimoniale.

Pasi in realizarea studiului de caz:
– Prezinta clientul, da informatii despre proiect si descrie care a fost implicarea ta in acesta
– Explica de ce ai fost selectat pentru a furniza solutii in acel proiect
– Dezvolta o poveste despre implicarea ta, cum solutia oferita de tine a facut diferenta in proiect
– Foloseste cuvinte cheie si scrie un text de o lungime rezonabila, usor de citit de catre clienti
– Publica-l pe canale la care au acces clientii tai

Esti producator si ai studii de caz cu produsele tale? Publica-le gratuit pe ARHISPEC.



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS