
Cum cresti afacerea nou inceputa in plina criza (studiu de caz)
Citesc cu admiratie interviul din Business Magazin, in care este descrisa povestea de succes a antreprenorilor Florin Gheorghe şi Mihai Toma, care au inceput afacerea in plina criza (anul 2009). Au renunţat la salarii de peste 5.000 de euro şi au pornit propria afacere cu 40.000 de euro.
Dar NU despre asta vreau sa scriu.
Am remarcat in schimb secretul lor comercial. Il citez:
„Cred că marele nostru noroc a fost că am intrat în afaceri la începutul crizei şi toţi concurenţii noştri aşteptau să le intre oamenii în showroom să caute produse. Noi însă am căutat clienţii.” Două luni mai târziu au angajat doi oameni de vânzări…” Au făcut broşuri, în care au pus poze luate de unde au putut, şi au început, efectiv, să caute vile în construcţie în Bucureşti.
Rezultatele? Cresterea afacerii…asa cum o arata si graficele Business Magazin
Ma distreaza in continuare…reactiile la articolul “Am vazut si constructori fericiti” in care unii tot insista sa spuna ca e criza si nu au ce lucra. Intrebarea mea pentru ei este…ati incercat sa cautati d-voastra clientii? Si uitati un punct de pornire pe care nu aveti voie sa-l ignorati: www.raportuldeinvestitii.ro
Cu accesul la informatie de prima mana, acum aflati de santierele in lucru chiar din confortul biroului d-voastra. Noi gasim proiectul, d-voastra bateti palma.