
Cele mai enervante elemente de design in promovarea online
Conform studiilor prezentate de John Boyd de la Yahoo! si Christian Rohrer de la eBay iata ce reiese:
Elemente de Design |
Useri care au raspuns cu |
Pops-up in fereastra deschisa |
95% |
Pagina se incarca greu |
94% |
Incearca sa te pacaleasca incat sa dai click |
94% |
Nu au buton de “Close” |
93% |
Acopera continutul pe care vrei sa-l vezi |
93% |
Nu specifica ce anume promoveaza |
92% |
Muta continutul in jur |
92% |
Ocupa aproape toata pagina |
90% |
Cele care clipesc (tip giroscop) |
87% |
Plutesc pe ecran |
79% |
Pornesc sonorul automat |
79% |
Raspunsurile sunt cumulate pe baza a 605 de raspunsuri din anul 2004 dar ele sunt utilizate in continuare pe o multime de site-uri din Romania.
Asadar, atunci cand doresti sa te promovezi pe site-uri de specialitate, acolo unde clientii tai sunt prezenti, incearca sa eviti elementele de mai sus. Ele nu doar ca nu vor aduce beneficii firmei tale…dar vor si enerva.
IBC Focus propune partenerilor sai 4 portaluri de promovare: