
8 din 10 oameni de marketing declara ca oferirea unui calcul al rentabilitatii actiunilor de marketing este tot mai importanta
2 din 3 directori de marketing simt presiune tot mai mare din partea sefilor si a bord-ului pentru a dovedi valoarea actiunilor de marketing, conform studiului realizat de Duke University’s Fuqua School of Business.
In acelasi timp, 8 din 10 oameni de marketing simt ca oferirea unui calcul al rentabilitatii si oferirea de informatii care sa arate impactul marketingului asupra afacerilor este tot mai importanta.
Rezumatul studiului realizat de Adobe poate fi vazut aici:
Dar cum faci sa oferi un ROI sefilor tai…cand oamenii de marketing spun ca este foarte dificil sa faci acest lucru.
SIMPLU. Cere un ROI chiar furnizorilor tai.
IBC Focus iti pune la dispozitie un calculator cu care poti sa realizezi intr-un minut ROI atat pentru un abonamentul la www.raportuldeivestitii.ro cat si garantarea a 10 cereri de oferta daca te promovezi cu campaniile de email IBC Focus. Daca vrei…facem si aici un ROI pentru tine:)
Testeaza GRATUIT baza de date cu santiere IBC Focus si vezi cu ochii tai daca este rentabil sau nu: http://www.raportuldeinvestitii.ro/ContactNew.aspx