Studiu: marketing inteligent pentru castigarea santierelor de infrastructura

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

9 din 10 santiere de infrastructura de transport sufera escaladarea costurilor de constructie fata de pretul initial din contract.
Proiectele de infrastructura privind calea ferata sufera in medie o escaladare a costrurilor de 45%
Tunelurile si podurile sufera o crestere a preturilor de realizare fata de cele estimate de 34%
Costurile de realizare a drumurilor cresc cu 20% fata de pretul estimat in oferta castigatoare
In medie, costurile de realizare a proiectelor de infrastructura cresc cu 28% fata de pretul din contractul initial.
Escaladarea preturilor din proiectele de infrastructura rutiera pare sa fie un fenomen global, identificat in acest studiu in 20 de tari din 5 continente…si nimic nu pare sa se fi schimbat in ultimii 70 de ani.

Studiul a fost realizat de Universitatea Aalborg si Departamentul de planificare si dezvoltare, Danemarca pe un esantion de 258 de proiecte de infrastructura de transport.

Si ce legatura are asta cu marketingul?

Pai e simplu:) Atunci cand ofertezi la proiecte de infrastructura o faci cu un pret cat mai mic…oricum mai mic decat al concurentei…si apoi doar trebuie sa fi creativ si sa justifici tot felul de motive pentru care beneficiarul (de obicei statul, care stim cum administreaza banii) sa mai scoata niste bani…cam asa…50% in plus fata de valoarea initiala din contract.

Tu, manager de marketing, doar trebuie sa afli cam cat oferteaza concurenta si apoi multa creativitate in justificarea maririlor de pret.
Daca vrei..listezi si studiul care il gasesti aici si le arati institutiilor statului ca e normal sa se intample asa…doar uite…se intampla de peste 70 de ani in tari mult mai civilizate.

Ti se pare buna strategia…dar nu lucrezi cu statul? Afla de santiere private folosind www.raportuldeinvestitii.ro

Vrei sa afli 7 statistici despre proiectantii din Romania in 2013? Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS