Studiu: email marketing-ul este considerat cel mai eficient canal de promovare

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Iata ce spun oamenii de marketing la nivel global: email marketing-ul genereaza cele mai multe vanzari dintre optiunile de promovare analizate.

Sursa: Econsultancy/Adestra [download studiu]

Specialistii mondiali in marketing au declarat campaniile de email mai eficiente decat promovarea pe motoare de cautare (Google, Bing, etc) si decat promovarea pe retelele sociale (Facebook, Google Plus, etc)

Dar cum faci o promovare prin campanii de email sa fie cu adevarat eficienta?

1. Baza de date – trebuie sa ai o baza de date actualizata si bine segmentata

2. Titlul – acesta este “prima impresie” atunci cand mesajul tau intalneste ochii ocupati ai cititorilor tai. Este obligatoriu sa faci o impresie buna.

3. Textul – nu trebuie sa plictiseasca. Nimeni nu mai citeste ceva ce nu aduce valoare. Tu cum aduci valoare cititorilor tai?

4. design – degeaba ai un text bun … daca nu “l-ai imbracat in haine de sarbatoare”

5. Call to action – sau incurajarea spre actiune. Daca emailul tau arata ca o domnisoara foarte atragatoare si inteligenta…tot nu va aduce rezultate decat daca este si abordabila. Incurajeaza-ti petitorii (aka clientii) sa te contacteze si sa intre in dialog cu tine.

Poate ca suna prea simplu…sau poate prea complicat sa faci campanii de email cu rezultate.

IBC Focus este singura companie din Romania care iti garanteaza 10 cereri de oferta la campaniile de email personalizate pentru clientii sai. Detalii si studii de caz puteti citi aici sau puteti sa vedeti aici cum va poate ajuta.

Distreaza-te la cele mai bune 27 de bancuri din constructii Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS