content

Studiile de caz – cea mai eficienta metoda de content marketing

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

In zilele noastre orice afacere are si un site pe internet. Dar multi din industria constructiilor si nu numai au dificultati in a crea continut – adica ce scrie pe acel site.

Si de aici incepe distractia. Oare ce sa scriem, ce poze sau poate ce materiale video sa postam incat cei care ne viziteaza site-ul sa si citeasca.

Iata top 3 cele mai eficiente metode de a crea continut conform studiului recent realizat de Ascend2:

1.  Studiile de caz – sunt cele mai eficiente si printre cele mai usor de realizat

2. Video – eficient dar cel mai greu de creat

3. Infografice – eficiente si ele dar sunt mai greu de creat decat studiile de caz

cele mai eficiente metode de content marketing

In concluzie sa realizezi studii de caz in care arati care era Problema clientului si cum Produsul tau a reprezentat cea mai buna Solutie…pare sa fie pariul castigator.

Esti producator si ai studii de caz cu produsele tale? Publica-le gratuit pe Arhispec.ro

33 Statistici importante din domeniul constructiilor 2013/2014 Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS