Retelele sociale in domeniul constructiilor

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Construction Marketing Association a realizat in septembrie 2012 un studiu privind modul de folosire al canalelor social media de catre specialistii din domeniul constructiilor.
9 din 10 companii intervievate au declarat ca retelele sociale sunt folosite in scopuri de marketing. 91,3% dintre companii angreneaza aceste canale intern, in timp ce 61% detin si blog. 69% din firme au obtinut in urma folosirii retelelor sociale notorietate. 65% au obtinut trafic pe website, in timp ce doar 40% s-au confruntat cu generarea de oportunitati de vanzare.
Ce beneficii au obtinut firmele care au folosit retelele de socializare:

Cele mai utilizate canale sunt LinkedIn (88% din cazuri), Facebook (81%) si Twitter (71%) asa cum vedem in graficul de mai jos:

DAR… desi firmele de constructii investesc timp si bani cel mai masiv in LinkedIn (88% din cazuri), Facebook (81%) si Twitter (71%)… se pare ca acestea nu sunt si cele mai eficiente. Iata care au fost considerate cele mai eficiente retele de socializare:

Vrei sa citesti alte zeci de analize privind piata constructiilor? DESCARCA GRATUIT ANALIZA PIETEI CONSTRUCTIILOR – editia MAI 2013 cu un click AICI.



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS