Google recunoaste ca firmele arunca pe fereastra mai mult de 50% din banii pe reclame online

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Reclamele online reprezinta mai mult din 20% din totalul bugetelor de marketing iar peste 90% din veniturile firmelor ca si Google sau Facebook provin din reclame.

Google a anunțat că 56,1% din reclamele difuzate pe internet sunt trecute cu vederea. Asta e un număr foarte mare de “impresii” care costa bani pentru clientii de publicitate si sunt la fel de inutile ca reclamele difuzate la un televizor aprins intr-o cameră goală.

Compania specializa in măsurătorile web ComScore a raportat anul trecut că 46% din anunțuri online, nu sunt văzute iar site-ul Spider.io, o companie achiziționată de Google în luna februarie, a subliniat că o mare parte din anunturi sunt “văzute” numai de roboti.

Saptamana trecuta scriam despre faptul ca 7 din 10 CEO considera ca firmele lor irosesc banii pe actiuni de marketing si se pare ca nici in online nu mai poti masura corect rezultatele. Probabil vei plati publicitate online…dar aceasta este vazuta doar de “roboti” sau bots cum sunt numiti.

Iata alte statistici ingrijoratoare despre fraudarea publicitatii in mediul online:

– frauda in publicitatea online in 2015 va atinge valoarea de piata de 6,3 miliarde USD conform mult asteptatului raport al Association of National Advertisers si WhiteOps

– mai mult de jumatate din traficul total pe internet este realizat de programe automatizate – click-uri false

– “robotzeii” fac 11% din click-urile pe display si 23% din click-urile pe video

– reclama digitala la nivel mondial va ajunge la anul la valoarea de piata de 43,8 miliarde USD din care 6,3 miliarde USD vor fi false

DAR, avem si o veste mega buna pentru cei interesati de promovarea online in piata constructiilor. Noi, cei da la IBC Focus nu ne rezumam sa-ti oferim doar vizibilitate si notorietate (care dupa cum se vede este usor sa te induca in eroare).

Noi iti garantam lead-uri si cereri de oferte…de la oameni reali, cu proiecte concrete si cu date de contact…incat sa-i ofertezi instant.

Te-ai saturat de povesti cu click-uri si awareness? Vrei ceva concret? Scrie-mi aici si iti voi arata ce rezultate am generat pentru clientii nostri.

 

33 Statistici importante din domeniul constructiilor 2013/2014 Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS