Doar 1 din 4 oameni de marketing pot demonstra impactul lor asupra afacerii

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Presiunea oamenilor de afaceri asupra departamentelor de marketing pentru a măsura valoarea și contribuția la cresterea afacerii este în creștere, spun 85% dintre respondenți la un sondaj recent de ITSMA și Vision Edge Marketing (VEM).

Dar puțini pot demonstra valoarea și contribuția la activitatea lor. Conform acestui raport: doar 26% din respondenți au declarat ca masoara și raporteaza contribuția si impactul programelor de marketing  asupra afacerii de anul trecut.

În timp ce respondenții păreau încrezători că, în general, programele de marketing au avut un impact, cel mai frecvent actiunile lor nu au fost masurate.

Sefii si managerii de afaceri isi doresc rezultate si nu vorbe, iar 74% din oamenii de marketing nu reusesc sa dovedeasca impactul muncii lor:

De aceea noi la IBC Focus incercam sa venim in sprijinul oamenilor de marketing cat si a oamenilor de afaceri oferind servicii cu impact garantat si masurabil. Iata cateva exemple:

www.raportuldeinvestitii.ro – primesti GARANTAT lead-uri pentru echipa de vanzari. De departe cel mai bun serviciu de lead-uri pentru echipele de vanzari.

Campanii de email cu rezultate GARANTATE – garantam prin contract 10 lead-uri + oferim rapoarte detaliate despre rata de deschidere, segmentarea pietei, rata de click, etc. Vezi aici mai multe detalii AICI.

www.promosantier.ro – este serviciul care te promoveaza acolo unde se lucreaza. Cum adica? Iti garantam ca esti materialele tale de promovare ajung pe 300 de santiere in lucru + primesti lead-urile de la acele santiere. Singurul serviciu de marketing direct pe santiere din Romania.

Te-ai saturat de povesti si promisiuni desarte? Intra pe www.ibcfocus.ro si afla cum poti sa te promovezi in piata constructiilor cu rezultate si masuratori concrete. www.ibcfocus.ro

 

Vrei sa vezi 7 statistici despre TOP 100 Firme Constructii 2014 ? Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS