Cele mai enervante elemente de design in promovarea online

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Conform studiilor prezentate de John Boyd de la Yahoo! si Christian Rohrer de la eBay iata ce reiese:

 

Elemente de Design

Useri care au raspuns cu
“foarte Negativ”
sau “Negativ”

Pops-up in fereastra deschisa

95%

Pagina se incarca greu

94%

Incearca sa te pacaleasca incat sa dai click

94%

Nu au buton de “Close”

93%

Acopera continutul pe care vrei sa-l vezi

93%

Nu specifica ce anume promoveaza

92%

Muta continutul in jur

92%

Ocupa aproape toata pagina

90%

Cele care clipesc (tip giroscop)

87%

Plutesc pe ecran

79%

Pornesc sonorul automat

79%

 

Raspunsurile sunt cumulate pe baza a 605 de raspunsuri din anul 2004 dar ele sunt utilizate in continuare pe o multime de site-uri din Romania.

Asadar, atunci cand doresti sa te promovezi pe site-uri de specialitate, acolo unde clientii tai sunt prezenti, incearca sa eviti elementele de mai sus. Ele nu doar ca nu vor aduce beneficii firmei tale…dar vor si enerva.

IBC Focus propune partenerilor sai 4 portaluri de promovare:

www.instalfocus.ro

www.infohale.ro

www.hotelinvest.ro

www.infopardoseli.ro



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS