Cea mai virala reclama din industria constructiilor

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Cine spunea ca in constructii nu se face marketing inovativ?

Producatorul de utilaje de constructii Caterpillar a lansat in noiembrie un videoclip de promovare al noului utilaj de constructuctii – buldozerul Cat D6N.

Videoclipul deja a fost vizualizat de peste 310.000 de oameni pe YouTube. Cu aceasta ocazie Caterpillar a pus la dispozitia celor interesati si un ringtone pentru a fi descarcat pe telefoanele mobile cat si versurile melodiei ce acompaniaza videoclipul de promovare.

Mai mult, compania incurajeaza fanii Caterpillar sa impartaseasca entuziasmul si satisfactia fata de utilajele sale pe retelele sociale utilizand hashtag-ul #DozerPride.

Gigantul Caterpillar intelege bine noua lume in care se fac afacerile – chiar daca vorbim de constructii – si nu se opune noului “curent” – o dovedeste aceasta campanie dar si site-ul de prezentare al produsului. 

Care sunt cele mai eficiente metode de marketing in constructii in Romania?

2 solutii cu care mergeti la sigur sunt:

www.arhispec.ro – absolut fabulos (si gratuit pana la o anumita faza) pentru furnizorii de echipamente, utilaje si materiale de constructii/instalatii.

www.raportuldeinvestitii.ro – cea mai mare baza de date cu santiere din Romania. Si aici nu vorbim de baze de date ieftine, incomplete si cu multe proiecte lipsa.

33 Statistici importante din domeniul constructiilor 2013/2014 Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS