Cea mai mare problema a firmelor romanesti de constructii

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Am primit zilele trecute un comentariu de la un cititor care s-a semnat cu Laura, la articolul “Am vazut si constructori fericiti
Pe scurt, dansa spunea ca eu exagerez atunci cand spun ca adevarata problema din piata constructiilor este de fapt una de marketing si vanzari.
Spre fericirea mea, cel mai recent studiu realizat de BNR pentru Fondul Monetar International (FMI) sustine exact ce spuneam si eu…si chiar la nivel de intreaga piata a firmelor din Romania.

Iata ce spune studiul:

Cea mai mare problema a IMM-urilor din Romania este fiscalitatea ridicata.

Interesant este, ca dupa aceasta problema, urmatoarele 2 mari probleme numite de IMM-urile din Romania, sunt probleme de marketing si vanzari.

A doua problema numita de IMM-urile romanesti este CONCURENTA.

A treia problema numita de IMM-urile romanesti este GASIREA CLIENTILOR.

Cat de relevant este acest studiu pentru firmele de constructii?

Dupa parerea mea…FOARTE important. Peste 90% din firmele de constructii sunt IMM-uri…iar datele din acest studiu sunt foarte similare de un studiu realizat de IBC Focus acum un an de zile.

Asadar, marea provocare pentru firmele active in piata constructiilor ramane MARKETING-ul si VANZARILE.

Cum faci sa te diferentiezi de concurenta? Cum te bati cu concurentii cu preturi mici? Cum gasesti clienti noi? Unde sunt santierele pe care chiar se lucreaza? Cum abordezi noii clienti? Cum incasezi banii pe lucrarea realizata? etc

La multe din aceste intrebari IBC Focus te poate ajuta. Intra pe www.ibcfocus.ro si vezi multitudinea de servicii de marketing si vanzari…care dau si rezultate.

 

33 Statistici importante din domeniul constructiilor 2013/2014 Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS