Ce simt consumatorii atunci cand primesc emailuri promotionale?

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Marketingul prin email este considerat de catre specialistii in domeniu unul dintre cele mai eficiente metode de marketing. Dar cum se simt consumatorii atunci cand primesc emailuri promotionale?

Un studiu recent realizat de Forrester Research  arunca o privire asupra atitudinii consumatorilor fata de marketingul prin email. Au fost descoperite atutidini negative care sunt in declin dar si unele provocari care inca persista.

Vestile proaste: 42% din respondenti sterg majoritatea emailurilor promotionale fara sa le citeasca si 38% dintre ei spun ca majoritatea emailurilor promotionale primite nu le ofera nimic care sa ii intereseze. Aceste procente sunt in scadere fata de anii anteriori, tendinta care ne arata o imbunatatire a calitatii marketingului practicat.

IBC Focus recomanda intotdeauna clientilor sai in campaniile de emailing sa ofere continut valoros si de aceea suntem singurii din piata care GARANTAM contractual rezultate.

Faptul ca 4 din 10 oamenii sterg emailurile promotionale fara ca nici macar sa le citeasca vine atat din continutul lipsit de valoare dar si din calitatea bazei de date utilizate. Normal ca daca trimiti un email cu o oferta promotionala la acoperisuri catre studenti, elevi si oameni care nu au nicio legatura cu constructiile sau nu contruiesc ei…nu vor citi emailurile.

IBC Focus in campaniile sale de marketing prin email utilizeaza baze de date verificate telefonic si actualizate permanent, pentru a ne asigura ca nu trimitem emailuri promotionale la persoane care nu au nicio legatura cu domeniul clientilor nostri.

Studiul realizat de Forrester Research ne arata ca atitudinea consumatorilor fata de marketingul prin email s-a imbunatatit si 7% dintre respondenti au declarat ca adesea cumpara lucruri promovate prin email direct catre ei.

Doriti campanii de email in piata investitiilor imobiliare, catre investitori, constructori sau arhitecti? Vedeti aici cum puteti creste vanzarile firmei d-voastra: http://www.ibcfocus.ro/proiect/construct-emailing/ 

 

Vrei sa afli 7 statistici despre proiectantii din Romania in 2013? Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS