Ce pot invata vanzatorii din constructii de la site-urile de matrimoniale

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Aplicaţiile de dating sunt acum instalate pe smartphone-urile a zeci de milioane de tineri şi oferă informaţii tot mai interesante despre cum evoluează relaţiile amoroase între oameni. Un nou studiu, realizat de OKCupid în 2015 şi ale cărui rezultate au fost făcute publice recent, arată că momentul potrivit pentru a avea pentru prima dată relaţii intime cu cineva este între trei şi şase întâlniri, „nu în prima seară şi nici după căsătorie”.

Asadar…sunt necesare intre 3 si 6 intalniri pentru a avea o relatie intima cu un partener necunoscut.

monitorizare presa1

Dar pentru a avea 3 intalniri mai ai nevoie de alte cateva contacte telefonice sau text pentru a stabili detaliile si pentru a face partea de “fermecare”.

La fel este si in vanzari. Pentru a face o vanzare catre un client necunoscut ai nevoie de mai multe intalniri – probabil tot intre 3 si 6 intalniri.

Mai ai nevoie de telefoane de curtoazie si emailuri de afaceri.

desigur…telefoanele tale nu ar trebui sa sune a “Vrei sa te culci cu mine?” Ai nevoie de un plan de abordare, prin care sa te prezinti cat mai frumos, cand dai un telefon sa faci in asa fel incat sa aduci informatii utile potentialului client…iar cand ai o vizita pe santier…sa faci o impresie buna.

Dar cand vinzi in constructii, instalatii sau dotari de cladiri…avem o veste excelenta pentru tine.

Acum, am lansat acceleratorul de vanzari, care este ca si un site de intalniri dar noi iti oferim pe tava:

– santierele si proiectele in lucru

– persoanele de contact…dar si informatii amanuntite despre ce credite au contractat, ce scrie presa despre ele, data nasterii…si multe alte informatii care sa te ajute sa ai contacte si intalniri eficiente

– sistem de management al proiectelor cu notite, alarme, notificari – incat sa iti onorezi promisiunile si sa te ajute sa fi punctual.

Curios cum accelerezi vanzarile? Te asteptam cu un email la marketing-at-ibcfocus.ro

33 Statistici importante din domeniul constructiilor 2013/2014 Ai documentul GRATUIT aici


Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS