Cat si cum este folosit internetul in procesul de cumparare de catre Romani

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Cu totii ne dorim sa vinem mai bine si sa ignori puterea internetului in ziua de astazi este ca si cum ai ignora telefonia mobila acum 10 ani.

Iata cum folosesc romanii internetul in procesul de cumparare, conform celui mai recent studiu publicat astazi de GfK România:

– acoperirea Internetului la nivel naţional a ajuns, în aprilie 2013, la 53%, în timp ce, la nivel urban, aceasta a atins 63% în rândul persoanelor cu vârsta de peste 15 ani

– 70% dintre cei chestionaţi declară că Internetul a devenit un instrument de cumpărare foarte util

– 44% menţionează că reţelele sociale au devenit la fel de importante ca şi alte surse de informaţii pentru a face cele mai bune alegeri de produse

Internetul mobil devine instrumentul principal care intervine in procesul de cumparare al romanilor:

– 44% dintre deţinătorii unul smartphone s-au informat online sau au cumpărat online în ultimele şase luni

– 42% l-au utilizat şi pentru a localiza magazine

– verificarea disponibilităţii unui produs 31%

– scanarea de coduri QR 22%

Anul trecut, ponderea smartphone-urilor în total vânzări a atins 25%, iar numărul de tablete vândute a crescut de aproape cinci ori faţă de 2011, citează Agerpres.

Cercetarea a fost desfăşurată online, pe un eşantion de 600 de repondenţi din panelul online AskGfK.

Tu cum utilizezi internetul pentru a interveni in procesul decizional al potentialilor tai clienti?

 



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS