Ar trebui echipele de vanzari sa-si duca clientii in iad?

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

Oamenii cumpara din doua motive:

1. sa obtina placere

2. sa evite durere

Dar care dintre cele doua alternative este mai puternica?

Conform studiului realizat de o echipă de cercetători de la universităţile Oregon şi Kansas arată că rata infracţionalităţii scade pe măsură ce membrii unei societăţi cred în existenţa iadului şi creşte pe măsură ce aceştia cred în existenţa raiului.

Studiul a fost efectuat pe datele colectate de-a lungul a 26 de ani de la 143.917 participanţi din 67 de ţări. Participanţilor la sondaje le erau prezentate o serie de concepte, printre care cel de „rai” şi de „iad”, şi erau întrebaţi dacă cred sau nu în ele. Cercetătorii au descoperit că în societăţile în care mai multe persoane credeau în rai decât în iad rata infracţionalităţii era mai mare, iar cu cât diferenţa de credinţă între cele două concepte era mai mare, cu atât rata infracţionalităţii creştea.

Cercetătorii au descoperit că relaţia dintre credinţa în iad şi rata infracţionalităţii este atât de puternică, încât este un mai bun predictor al ratei criminalităţii decât factorii economici, precum Produsul Intern Brut sau rata inegalităţii din societatea studiată.

Oamenii de ştiinţă au descoperit că această relaţie rămâne valabilă în majoritatea ţărilor de pe Terra, indiferent de religia de care aparţin oamenii intervievaţi.

Asadar…chiar daca vinzi ceva util omenirii (cum ar fi o rata a criminalitatii mai mica)…tot trebuie sa ameninti cu iadul.

Lectia de vanzari: Chiar daca ai un produs super bun si cu o rata a rentabilitatii super pozitiva…tot trebuie sa faci o plimbare imaginara prin iad cu prospectii tai.

Stiai ca firmele care NU sunt abonate la www.raportuldeinvestitii.ro au sanse duble sa intre in faliment comparativ cu cele care au acces la cea mai mare baza de date cu santiere din Romania?

Sursa: PLos ONE via descopera.ro



One Comment

  1. […] pare ca Raul invinge Binele atunci cand vorbim de perceptii. Asa cum scriam si in acest articol, oamenii care cred in existenta Iadului se comporta mai bine decat cei care se cred mai mult in […]

Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS