7 din 10 CEO considera ca firmele lor irosesc banii pe actiuni de marketing

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

5% dintre directorii executivi din organizatii mari cred ca performantele lor de marketing sunt peste asteptari, in timp ce 26% dintre directorii de marketig sunt de acord cu faptul ca firma lor stie foarte putine despre cine interactioneaza cu produsele, potrivit unui studiu Forbes Insights realizat in asociere cu Rocket Fuel si Spencer Stuart. Sondajul, efectuat in randul a 296 directori executivi la nivel mondial, arata ca 80% dintre ei conduc companii cu mai mult de 1 miliard de dolari venituri.

Studiul sugereaza ca directorii executivi ar putea avea pur si simplu asteptari mai mici de la marketing, mai ales ca multi cred  ca investitiile lor sunt irosite.

De fapt, 69% din CEO – (36%) de acord sau puternic de acord (33%) –  si considera ca banii intreprinderii sunt irosite pe inițiative de marketing, un sentiment împărtășit de doar 34% din Directorii de Marketing (22% sunt de acord, 12% sunt de acord puternic).

Dincolo de posibilitatea ca directorii executivi ar putea avea așteptări mai mici de la marketing, aceast studiu prevestește potențiale constrângeri bugetare pentru directorii de marketing.

Discrepanta dintre CEO si Directorii de marketing se adanceste atunci cand se masoara atutudinea vis-a-vis de cunoasterea clientilor.

Mai exact, 74% dintre directorii de companii sunt de acord (28%) sau puternic de acord (46%), ca firma lor are o perspectivă limitată în privinta clientilor care interactioneaza cu produsele lor, aproape dublu față de ce considera directorii de marketing (41%) din care se simt la fel (26% sunt de acord, 15% sunt de acord puternic). Mai mult decât atât, 69% dintre directorii de companii sunt de acord (29%) sau puternic de acord (40%), ca firma lor nu înțelege ce le place / displace consumatorilor, în timp ce 37% din directorii de marketing sunt de aceasi parere (22% sunt de acord, 15% sunt de acord puternic).

Care este remediul?

Autorii studiului sugereaza ca accesul la date relevante si introducerea conceptului de “BIG DATA” in companie duce la rezultate semnificative. De exemplu, conform aceluiasi studiu se sugereaza urmatoarele diferente intre cei care “cunosc” BIG DATA si cei care nu cunosc datele:

– cunosc mai bine interactiunea clientilor cu produsele lor (56% vs. 25%)

– știu ce le place sau displace clientilor (56% vs. 25%)

– mai putine sanse de a evita irosirea bani pe inițiative de marketing (50% vs. 40%)

IBC Focus oferta BIG DATA in constructii si are instrumentele perfecte pentru departamentele de marketing care NU vor sa iroseasca banii pe initiative de marketing. Vizitati www.ibcfocus.ro si contactati-ne cu incredere.


Vrei sa vezi 7 statistici despre TOP 100 Firme Constructii 2014 ? Ai documentul GRATUIT aici


One Comment

Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS