5 Statistici negative despre piata constructiilor care ar trebui sa te puna pe ganduri

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

1. Doar 3% din romani intenţionează să îşi cumpere sau să îşi construiască o casă în următoarea perioadă si doar 18% îşi doresc totuşi să investească în lucrări de îmbunătăţire a locuinţei.
Acestea sunt unele dintre cele mai mici procente înregistrate pentru aceşti doi indicatori ai Barometrului de Opinie până în prezent.
Informaţiile provin din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu cofinanţat de Comisia Europeană şi realizat lunar de GfK România de peste 12 ani. Datele sunt reprezentative pentru populaţia României în vârstă de 15 ani şi peste, eşantionul fiind de 1000 de persoane intervievate în fiecare lună.

2. Evolutia volumului lucrarilor de constructii inregistreaza o scadere in primele 4 luni ale lui 2013 cu peste 6% fata de perioada similara a anului trecut. Vestea este cu atat mai proasta cu cat in 2012 am avut parte de o iarna mult mai grea decat in 2013.

3. În România, numărul insolvenţelor vor creste cu +10% în 2013, conform estimarilor COFACE in luna mai, in conditiile in care cel mai afectat sector în 2012 din zona analizată a fost cel al construcţiilor, declara aceiasi sursa.

4. Uşurinţa de a obţine autorizaţia de construcţie nu mai este deloc o usurinta. Romania a coborat pe locul 129 din 185 în 2012 faţă de locul 88 din 181 ocupat în 2008. Obţinerea unui permis de construcţie presupune astăzi 15 etape, 287 de zile şi costă 79,1% din venitul mediu pe locuitor. Sursa Raportul de Competitivitate Globală 2008-2012
5. Afacerile creaza locuri de munca, iar locurile de munca au nevoie de spatii si noi cladiri. Uşurinţa de a face afaceri in Romania s-a deteriorat semnificativ: am coborat de pe locul 47 ocupat în anul 2008 până pe locul 72 ocupat în anul 2012, conform Raportul de Competitivitate Globală 2008-2012.

Recesiune inseamna ca afacerile scad…nu ca dispar. Tu ce faci pentru afacerea ta incat sa nu dispari de pe piata?



Raspunde aici

You must be logged in to post a comment.

MARKETING
VANZARI
CONSTRUCTII
INTELLIGENCE
BUSINESS